Rubriky
Kronika

Listopadová víkendovka 2016

Víkendovka

Dne 25. listopadu jsme měli sraz na autobusovém nádraží v 15:15 v Hustopečích. Jeli jsme do skautské základny u Lelekovic. Když jsme konečně dojeli, museli jsme ještě půl hodiny šlapat lesem ke klubovně. Jak jsme došli, měli jsme chvíli čas na vybalení. Potom jsme měli večeři, každý si snědl to, co si dovezl, večer jsme zpívali různé písničky a potom jsme šli spát. Ráno, jak nás vzbudili vedoucí, byla rozcvička. Po rozcvičce byla snídaně, chleba s marmeládou. Po snídani jsme vyráběli z ruličky toaletního papíru piráty. Na oběd byla jarní polévka a těstoviny se zeleninou a rajčatovou omáčkou. Odpoledne jsme zapřemýšleli o třech principech, hráli bojovku, vázali uzly a zpívali. Na večeři byl guláš. Večer se konal skautský slib, který jsem skládal já, Brutus. Po slibu se zpívalo a šlo se spát. Druhý den byla snídaně, na kterou byla jáhlová kaše, někdo šel do kostela a ostatní měli program a potom uklízeli. Když se čekalo před odchodem na vlak, hrály se ještě vlajky. Potom jsme došli na zastávku a jeli jsme domů.